رژیم غذایی کیت میدلتون

رژیم غذایی کیت میدلتون

رژیم غذایی کیت میدلتون در زمان بارداری و بعد از آن

احتمالا زمانی که از خانواد سلطنتی صحبت می شود لوکس ترین ها به فکرتان میرسد . بهترین خانه ها، بهترین ماشین ها و حتی بهترین غذاها. این فکر اشتباه نیست ولی کاملا درست هم نیست. خانواده های سلطنتی نیز از خوردن غذاهای سبک و رژیم هایی که بی شباهت به غذاهای ما نیست لذت می برند . به خصوص زمانی که از کیت میدلتون، دوشس کمبریج  صحبت به میان می آید. در این مقاله می خواهیم در مورد سبک زندگی و رژیم غذایی کیت میدلتون در زمان بارداری و و بعد از زایمانش صحبت کنیم.

رژیم غذایی کیت میدلتون در زمان بارداری

همانطور که می دانید ورزش از مهم ترین و ضروری ترین عواملیست که برای سلامتی و تناسب اندام باید به آن توجه گردد. کیت میدلتون قبل از دوران بارداریش، ورزش را در برنامه روزانه اش قرار می داد و در زمان بارداریش تمرینات یوگا بارداری و پیاده روی جز برنامه روزانه اش بود.

همانطور که در مقاله قبلی مجله مد برندکده در مورد کیت میدلتون گفتیم،کیت دوران بارداری سختی داشت و صبح ها با حالت تهوع شدید از خواب بیدار می شد. بنابراین او در کنار خواب مغناطیسی از یک رژیم غذایی گیاهخواری نیز استفاده می کرد . رژیمی شامل بری و بلغور جو دو سر و آووکادو . این رژیم نه تنها باعث رفع تهوع می شود بلکه کمک می کند که وزن مناسب و کافی در زمان بارداری داشته باشید.

رژیم غذایی کیت میدلتون

کیت برای تعادل رژیمش از غذاهای خام استفاده می کرد. ترکیبی از ماهی خام و مرکبات تازه و ادویه از جمله غذای مورد علاقه کیت میدلتون است. از آن جایی که پختن مواد غذایی باعث از بین رفتن آنزیم ها و ویتامین های غذا می شود بنابراین استفاده از مواد غذایی خام نه تنها به تناسب اندام کمک می کند بلکه برای زیبایی و سلامت پوست نیز بسیار  مفید است. همچنین کیت همواره از مواد غذایی تازه و سالم هم چون گوشت مرغ، بوقلمون و گوشت ماهی در رژیم غذایی خود استفاده می کرد. سالاد هندوانه، زغال اخته، شیر بادام ، انواع آجیل و میوه های خشک از جمله مواد غذایی بودند که در برنامه غذایی دوران بارداریش وجود داشت.

رژیم غذایی کیت میدلتون

رژیم غذایی کیت میدلتون بعد از زایمان

کیت بعد از زایمانش در کنار رژیم غذایی کم کربوهیدرات یک برنامه ورزشی دقیق از دویدن، پیاده روی، یوگا و تمرینات مختلف ورزشی داشت. و اما رژیم غذایی اصلی که در بین سلبریتی ها بسیار محبوب است و کیت میدلتون نیز از آن برای رسیدن به اندام مناسب و وزن سابقش از آن استفاده می کند رژیم غذایی دوکان نام دارد که بر اساس دریافت کربوهیدرات و چربی کم و دریافت پروتئین زیاد توسط یک متخصص تغذیه فرانسوی بنام پیر دوکان تنظیم شده است.

رژیم غذایی کیت میدلتون

این رژیم بر اساس وزن واقعی،سن، سابقه از دست دادن وزن و … انجام می گیرد.

مرحله حمله که یک تا هفت روز طول می کشد بصورت زیر می باشد:

صبحانه: پنیر بدون چربی بهمراه 5/1 قاشق غذاخوری سبوس جو دو سر، دارچین و جایگزین قند، چای یا قهوه و آب. (توجه کنید که چای  و یا قهوه را با جایگزین قند و شیر بدون چربی میل کنید)

ناهار : جوجه کباب یا مرغ کبابی، چای سرد، رشته فرنگی پخته شده در عصاره آب گوشت

شام: میگو و گوشت بی چربی، آب، قهوه بدون کافئین یا چای با شیر بی چربی و جایگزین قند.

مرحله کروز که یک تا 12 ماه طول می کشد بصورت زیر است:

صبحانه: سه عدد تخم مرغ و گوجه فرنگی، آب، قهوه با شیر بی چربی و جایگزین قند

ناهار: مرغ کبابی با سرکه ، ماست کم چرب و دو قاشق غذاخوری سبوس جو دوسر و جایگزین قند، چای سرد

شام: ماهی قزل آلا پخته بهمراه کلم بروکلی و گل کلم بخارپز،آب،  قهوه بدون کافئین با شیر بی چربی و جایگزین قند

و در نهایت مرحله تثبیت است:

صبحانه: املت با سه عدد تخم مرغ و 40 گرم پنیر و اسفناج،آب، قهوه با شیر بی چربی و جایگزین قند

ناهار: ساندویچ با دو تکه نان گندم، نصف لیوان پنیر بهمراه دو قاشق غذاخوری سبوس جو دو سر، دارچین و جایگزین قند، چای سرد

شام: گوشت کباب شده بی چربی، کدوی کباب شده، یک عدد سیب متوسط، آب، قهوه بدون کافئین با شیر بی چربی و جایگزین قند

در حالت کلی نباید این نکته را فراموش کرد با وجود اینکه این رژیم غذایی توسط بهترین متخصصان نوشته شده و سلبریتی ها، بلاگر های معروف و افراد مشهور از آن پیروی می کنند ولی شرایط فیزیکی افراد باهم متفاوتند و این اختلاف در زمان بارداری بیشتر هم می شود . بنابراین این رژیم غذایی ممکن است بطور قطع برای همه افراد مفید و کارآمد نباشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *